Close Menu
Snelle levering Snelle levering
Individueel maatwerk Individueel maatwerk
Veilig betalen Veilig betalen

Veelgestelde vragen

Op deze pagina hebben wij de antwoorden geformuleerd op de meest gestelde vragen van onze online klanten. Staat uw vraag er niet bij? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder.

Afleveren van uw bestelling

Levertijden

Bij artikelen die op voorraad zijn is de levertijd drie werkdagen. Indien de artikelen niet op voorraad zijn, nemen wij contact hierover met u op. Wij streven ernaar om binnen 5-10 dagen altijd aan u te leveren.

Kan ik ook een artikel thuis laten bezorgen?

Ja, dat is uiteraard mogelijk. Bestelde koop- of huurartikelen kunt u tegen transportkosten thuis laten bezorgen. De hoogte van de transportkosten is afhankelijk van de bestelde produkten. Wij werken met Post.nl voor kleine zendingen. Grotere artikelen, zoals rollatoren worden door onze chauffeur bij u bezorgd. Hij zal u eventueel helpen met monteren.

Kan ik mijn bestelling zelf ergens afhalen?

Ja dat kan. Tijdens het bestelproces krijgt u de keuze het door u gewenste artikel niet te laten verzenden maar zelf op te halen in onze showroom. Hiermee bespaart u de verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan mijn eigen adres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. In het bestelproces kunt u opgeven dat u de artikelen wilt laten bezorgen op een ander adres.

Vertraging tijdens mijn verzending

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet ontvangen.

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Is het al meer dan twee werkdagen geleden dat u uw bestelling hebt geplaatst, maar u heeft nog niks van ons ontvangen?

Neem dan contact met onze klantenservice op.

Indien door overmacht het FullMobility niet lukt na drie werkdagen het door u bestelde artikel te leveren op de door u aangegeven locatie, zullen wij er alles aan doen om u via e-mail of telefonisch op de hoogte te brengen van deze vertraging.

Bestellen

Hoe kan ik een artikel bestellen?

Door direct te klikken op de één van onze Producten die links in uw scherm staan of door een artikelnaam of deel van een artikelnaam in te voeren in de zoekmachine en op zoek te klikken.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Zodra u een artikel op de website hebt geselecteerd klikt u op "Bestellen" en het product wordt automatisch in uw winkelmandje geplaatst. Volg verder de aanwijzingen in het scherm. De prijzen die u ziet zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Zodra u een bestelling wilt annuleren neemt u onmiddelijk contact op met ons via T: 035 760 15 80. Is uw bestelling al verzonden kan er niet meer worden geannuleerd, wel kunt u weigeren het pakketje in ontvangst te nemen. In overleg met u zullen wij tot een goede afhandeling trachten te komen.

Betalen

Op welke wijze kan ik op de webwinkel betalen?

Bij een FullMobility vinden betalingen plaats binnen een beveiligde betaalomgeving. U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

iDeal
Met iDeal betalen houdt in dat u in een beveiligde omgeving wordt doorgelinkt naar uw eigen internetbankier programma. Dus zonder kosten direct online betalen met ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING / Postbank, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank. Het voordeel is dat u zeer veilig betaalt en dat de levering zeer snel is doordat wij direct van de bank een terugmelding krijgen dat u heeft betaald.

Overboeking
Vooraf overmaken betekent dat u, na het invoeren van de bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van FullMobility. Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van uw bank. Vermeld bij de overschrijving altijd uw bestelnummer. Ons Bankrekeningnummer is NL51ABNA0520439368 t.n.v. FullMobility.

Contant bij Afhalen
Wilt u een bestelling afhalen in de winkel, reserveer dan uw product via de webshop. Dit is nodig omdat onze winkel en webshop elk een eigen magazijn hebben. De voorraad van de winkel kan dus afwijken van die van de webshop en door uw reservering weet u zeker dat het product voor u klaar ligt. In onze showroom kunt u met pin betalen (inclusief Visa en Mastercard).

Is mijn betaling van invloed op de orderverwerking?

Ja, de order wordt verwerkt nadat de betaling binnen is. Bij ideal kan dit onmiddelijk zijn, bij bankoverschrijving is dit afhankelijk van de datum van bijschrijven van uw orderbedrag bij onze betalingsprovider.

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Op alle plaatsen op deze website waar persoonsgegevens worden ingevoerd is de beveiliging goed geregeld middels het SSL certificaat.

Garantie

Heb ik garante op de door mij aangeschafte artikelen via de FullMobility webwinkel?

FullMobility staat er voor in dat de geleverde producten aan de overeenkomst voldoen en staat in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product. De garantietermijn komt minimal overeen met de fabrieksgarantietermijn.

Neemt u contact op met onze klantenservice om de juiste garantieprocedure te overleggen, u kunt ons bereiken op 035 760 15 80 of mail naar info@fullmobility.nl.

Wat zijn de voorwaarden om een beroep te kunnen doen op de garantie?

Wij leiden de garantietermijn af uit de gemiddelde levensduur van het betreffende product. Daarvoor hebben wij van u een geldig aankoopbewijs nodig. Neem bij vragen contact op met ons op.

Huur

Kan ik ook artikelen huren?

Jazeker. Via het tabblad verhuur treft u nadere informatie aan over onze mogelijkheden en prijzen

Klachten

Hoe kan ik een klacht indienen?

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. U krijgt altijd binnen 5 werkdagen uitsluitsel over uw klacht. Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk:
FullMobility B.V.
T.a.v. Directie

Vlietlaan 56
1404 CD Bussum

U krijgt binnen 10 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.

Overige vragen

Kan ik ook voor verzekeringsproducten bij FullMobility terecht?

Onder het tabblad Particulier staat het kopje Zorgverzekeraars. Hier treft u nadere informatie aan wat en onder welke voorwaarden u producten via FullMobility kunt verkrijgen. Vragen? Neem gerust contact met ons op via T: 035 760 15 80.

Retourneren van artikelen

Binnen welke termijn kan ik de artikelen retour zenden?

U heeft recht op een omruiltermijn van 14 dagen. Dat wil zeggen dat als u spijt heeft van een aankoop, u deze binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden mag retourneren.

Herroepingsrecht bij levering van producten

1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste zeven werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.Voor hygiëne producten gelden uitzonderingen.

Hygiëne producten
Om hygiënische redenen mogen een aantal producten niet worden geretourneerd mits de producten in een origineel, ongeschonden verpakking zitten waarbij de zegel niet verbroken is. Dit geldt voor:

  • Borstkolven, borstschilden, onderdelen van borstkolven, flesjes en aanverwante artikelen
  • Ondergoed, buikbanden en aanverwante artikelen
  • Beddengoed, onderleggers en aanverwante artikelen
  • Matrassen, matrashoezen, hoofdkussens en aanverwante artikelen
  • Urinalen, urinaalborstels, urineschuitjes, ondersteken en aanverwante artikelen
  • Aan- en uittrekhulpmiddelen
  • Alle producten die in de badkamer of op het toilet gebruikt worden, zoals toiletverhogers, toiletstoelen, douchestoelen en douchekrukken
  • Verbandschoenen en bandages
  • Gipshoezen
  • Thermometers en aanverwante artikelen

Indien u een defect heeft geconstateerd, kunt u uiteraard wel het product retourneren naar ons. Neem hiervoor eerst contact met ons op via T: 035 760 1580.

2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Indien u een defect heeft geconstateerd, kunt u uiteraard wel het product retourneren naar ons gratis antwoordnummer. Neem hiervoor eerst contact met ons op via 035 760 1580Herroepingsrecht bij levering van diensten

1. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste zeven werkdagen, ingaande op de dag van het aangaan der overeenkomst.

2. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies. 
Neemt u voor het retourzenden contact op met onze klantenservice via info@fullmobility.nl. Vermeld in het onderwerp van de email uw ordernummer en geef in uw email duidelijk aan wat u wenst te retourneren en of u dit wenst te ruilen of te laten crediteren. Ons klantenserviceteam handelt de retourprocedure vervolgens verder met u af.
Let op! U dient zelf de portokosten voor het terugsturen te betalen. U dient het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren (onvoldoende gefrankeerde pakketten worden geweigerd). FullMobility retourneert de prijs van het artikel op de door U opgegeven bankrekening. Uitgezonderd zijn artikelen die speciaal voor de klant gemaakt of besteld zijn of die artikelen welke n.a.v. een thuispassing behouden worden.

Annuleren of wijzigen

U kunt een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren. U kunt dan contact opnemen via info@fullmobility.nl of telefonisch via 035 760 15 80. 
Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat FullMobility het pakket retour heeft ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Transportkosten

Hoe variëren de transportkosten?

De transportkosten voor een bestelling onder de € 100,- vallen onder het tarief van € 7,50. Transport van aankopen boven € 100,-- is gratis.

Uitleen

Wat is er veranderd in de uitleen miv 2013?
  • De tijdelijke hulpmiddelen voor uw behandeling, verpleging, revalidatie of verzorging thuis worden vanaf 2013 door uw zorgverzekeraar geregeld.
  • Loophulpmiddelen zoals een rollator of krukken dient u voortaan in principe zelf regelen. Viviumleden kunnen elleboogkrukken, een rollator of een looprekje echter gratis voor maximaal 6 weken bij ons lenen. Voor niet leden geldt een dagtarief van 1 euro.
Welke hulpmiddelen vallen in 2013 onder de Wmo en onder de Zvw?
  • Hulpmiddelen voor uw behandeling, verpleging, revalidatie en verzorging zitten in het basispakket van de zorgverzekering.
  • Bij een blijvende beperking (handicap) op het gebied van uw zelfredzaamheid, huishouden en vervoer kunt u bij uw gemeente terecht (Wmo).
Voor welk soort hulpmiddelen kan ik in 2013 naar mijn zorgverzekeraar?
  • Hulpmiddelen die bedoeld zijn voor uw behandeling, verpleging, revalidatie, verzorging of voor een specifieke beperking zitten in het basispakket van de zorgverzekering. Raadpleeg uw zorgpolis of informeer bij uw zorgverzekeraar.
Voor welk soort hulpmiddelen kan ik naar mijn gemeente?
  • Indien u een blijvende beperking (handicap) heeft, kan uw gemeente voorzieningen of hulpmiddelen bieden voor het behoud van zelfredzaamheid, huishouden en mobiliteit in en om uw woning.
Wie komt in aanmerking voor het lenen van een tijdelijk hulpmiddel
  • Iedereen voor wie bepaalde hulpmiddelen noodzakelijk zijn en die in Nederland recht heeft op het basispakket van de zorgverzekering.  Informeer bij uw zorgverzekeraar naar de voorwaarden.
Welke hulpmiddelen zitten miv 2013 niet meer in het pakket?
  • Eenvoudige loophulpmiddelen, zoals rollator, krukken, looprek, serveerwagen, driepoot etc. zitten zowel voor kort- als langdurend gebruik niet meer in het basispakket.
Vallen hulpmiddelen die ik tijdelijk leen onder het eigen risico?
  • Hulpmiddelen die u in bruikleen krijgt van uw zorgverzekeraar vallen niet onder het eigen risico en u betaalt geen eigen bijdrage.
  • Hulpmiddelen die u in eigendom krijgt of verbruikt zoals verbandmateriaal vallen wel onder het eigen risico.
Ik weet al dat ik bepaalde hulpmiddelen blijvend nodig heb. Kan ik deze eerst lenen?
  • Informeer bij uw zorgverzekeraar voor hulpmiddelen uit het basispakket van de zorgverzekering of informeer bij uw gemeente voor voorzieningen of hulpmiddelen uit de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo).